torsdag 27 maj 2010

Sommarlov!



En av de bästa sakerna med att plugga e att man fortfarande även om man e 24 år gammal kan säga att man fått sommarlov, även om de mycket av det ska spenderas på jobb så kan jag ändå i skrivande stund säga att jag fick sommarlov för ca 3 timmar sedan! Då gick jag ut från min sista tenta här i Stirling. Känslan av att veta att när man kommer hem från jobbet på sommarn att man inte behöver göra någonting om man inte vill och att slippa det ständigt dåliga samvetet för att man inte pluggar e underbar!

Jaja exams har väl inte gått helt perfekt, den idag gick nog sämst eller va de kanske franskan igår som gick sämst, eftersom ja gissade en hel del? Jaja just nu kvittar de, ja känner att ja iaf kommer få Pass och just nu e de e ända som räknas!
Nu kan jag dessutom säga att ja har min Bachelors degree in Politics på riktigt, även om ja haft 180 hp ett tag men nu e de liksom rätt! Första riktiga examen e klar!

Jaja nog av skryt, nu ska vi bara njuta av den sista tiden här i Skottland. Göra precis de vi vill! Lär börja med en lååång sovmorgon imorn, utan dåligt samvete!

Nää nu ska vi ut o käka! Ikväll lär de bli en whisky!


Såhär töntigt glad kan man vara kvällen innan sista tentan för terminen, de var ja faktiskt igårkväll! Skoltrött...kanske lite lätt!
Ha de bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar